Tröttmössan...

Det går hur bra som helst på inskolningen nu.
Igår var det fotografering på dagis, Fanny och Pontus fick komma upp till dagis och knäppa syskonbild tillsammans med Hugo.
Nu hoppas vi på att det blev en riktigt fin bild. :-)

Idag har Hugo ätit lunch och sovit på dagis.
Medan han sov fick jag åka därifrån så ringde dom mig när han vaknade.
Tre timmar sov han middag!!!! :-)
Han blev inte ledsen när han vaknade och jag inte var där heller.
Så det känns skönt.
På måndag ska han få testa att vara där alldeles själv.
Hoppas det går bra då jag börjar jobba på onsdagen sen. :-)

Nu ikväll var tanken att jag skulle göra ett ryck med städning och sånt så jag kunde få vara helt ledig i morgon.
Men jag har ingen energi alls kvar, så jag får skjuta på det till i morgon i alla fall.
Hoppas Hugo sover hela natten i natt så jag vaknar pigg och utvilad i morgon. Helst med massor av energi i kroppen. :-)

Hugo har knäppt kort på sig själv...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0