Halva vägen...

Nu har vi kommit halvvägs hem. Jag, Fanny, Hugo och Niclas är ett par nya skor rikare och Pontus har införskaffat sig en ny helikopter. Vi kan inte annat än vara nöjda. Och med oss på hemresan har vi Niclas bror Micke, riktigt roligt!! Han och Niclas ska föda oss med fisk under veckan har jag hört. Låter ju som en toppenide'. :-) Nu längtar jag till vi kommer hem och får packa ur bilen och dra igång en tvättmaskin. :-) Ett par bilder på Pontus och Hugo som hann med att busa lite vid Dragon Gate där vi åt vår middag. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0