Älgparken...

Hugo har vart hos farmor och bonusfarfar på besök två gånger idag.
Den sista gången passade han på att städa farmors plastbytte-skåp. :-)
 Jag fick tre fina trasmattor av Gun, dom ska jag ha med mig i husvagnen på resan och sen ska jag använda dem här hemma för de var så himla fina.
Hugo tycker det är superkul att gå på trasmattan som jag köpte på loppisen häromdagen, så den ligger fortfarande utrullad på vardagsrumsgolvet.
Men i morgon ska jag göra ett ryck och plocka ihop här hemma och då ryker den. :-)
 
Fanny och Pontus sover hos mormor i natt med. I morgon ska de få åka med dem till en älgpark runt Östersund.
Spännande värre!!!
Eller, Pontus har ingen aning om vart de ska, bara att de ska ut på resa.
Men Fanny vet. :-)
Dom har precis vart hem och packat om sina väskor och hämtat lite fickpengar.
Hoppas dom får riktigt roligt i morgon!
Jag ska passa på att tvätta upp en hel hög med tvätt, så jag hoppas verkligen på vackert väder så jag kan torka tvätten utomhus.
Idag har det ju vart riktigt varmt ute även om det blåste en hel del. Nu på eftermiddagen har det regnat lite, men det gjorde inte så mycket tyckte jag. Jag hann ju se lite sol i förmiddags i alla fall och det räckte en bit åtminstone. :-)
Hela förmiddagen idag var jag och Hugo utepå. Först till Ica och handlade lite och där blev jag sittande en stund och prata med både den ena och den andra.
Sen till Gun och Börje en sväng, men då passade Hugo på att sova sin middag.
Sen blev det en långfika på Wilmars med Lena, Evelina, Johnny och Birgitta. Trevligt som bara den då vi kunde sitta ute och njuta av solen.
Utan att frysa!!!
 
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen snart och börja läsa i boken som jag lånade av Gun idag.
 
Natti Natti
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0