Vart är magen...

Har fortsatt att rensa i källaren idag. Kära nån vad med skräp vi har. Vi fyller lätt en släpvagn i alla fall.
Men tänk så skönt det ska bli när vi är av med all skrot sen.

I morgon kväll ska jag till Ljusdal och lyssna på kusin Rasmus när han spelar trummor på Rosehills.
Det ska bli riktigt roligt!
Och tur som en tok har jag också för då slipper jag ju lasta i all skit i släpet. ;-)

Annars har det inte hänt så mycket idag.
Hugo har lärt sig vart magen är och visat det för mormor när vi var och fikade. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0