Tack...

Idag har jag bjudit hem Gun och Börje på lite glögg och pepparkakor.
Var gott som bara den och jag börjar känna mig lite sugen på att julpynta.
Kanske kan jag och barnen tjuvstarta på torsdag efter jobb och skola. :-)

På eftermiddagen idag var jag och Hugo med Fanny till skyttehallen så Fanny fick träna lite.
Johnny hade inte tid att vara med och Fanny ville inte vara där själv, så då måste man ju ställa upp.
Men det blev en smula långtråkigt på slutet så jag sopade och gjorde lite fint där. :-)

Just nu sitter jag på golvet i Hugos rum och väntar på att han ska komma till ro och somna.
Vi ska upp tidigt i morgon så det vore ju bra om han somnade i bra tid ikväll.

Gun gav mig en jättefin julduk idag och erbjöd sig att stryka mina julgardiner.
Snacka om snällt!!!
Men jag är ledig i helgen så hon ska slippa min strykning.
Tack Gun för att du alltid är så snäll mot mig!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0