Hallonpaj...

En riktigt fin vinterdag är det idag. Hugo, Pontus och jag var ute och grejade i snön länge i förmiddags medan Niclas körde snöslunga.
Pontus fick också prova att köra snöslunga och han ville aldrig sluta. :-)

Nu på eftermiddagen har vi bjudit Gun och Börje på lasagne och hallonpaj som jag gjorde på hallon från Janne och Gerds trädgård. Mums!!!!
Gun och Börje har vart riktiga änglar nu när vi haft problem med avloppet och jag jobbat varenda dag.
Dom har passat Hugo och hjälp till med allt här hemma. Ovärderligt!!!

Fanny och Pontus sover hos mormor i natt.
Så det är så tyst och tomt här hemma.
I morgon förväntar vi oss spöken hela kvällen...
Får ladda upp med godis i morgon. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0