Halloween...

Idag har jag och Madde vart i Ljusdal en sväng.
Vi har fixat salva till Hugo, hårfärg till Maddes barn, godis till alla spöken och en till spill-ej mugg till Hugo.
Lite skönt att komma iväg en sväng tycker jag.
Smarrig lunch på Gui Lin fick det bli också.

I morgon har jag min sista lediga dag innan jag drar igång jobbhelgen.
Känns helt okej att jag ska jobba i helgen. Håller tummarna för en lugn och trevlig helg.
Barnen ska till pappa och det ser de fram emot.

Nu ikväll är jag sugen på att spana på en film, men det ser inte ut att vara någon på tv.
Typiskt!
Igår tänkte jag se en med, men somnade innan den hann börja nästan. :-)
Kanske jag borde sikta på sängen direkt ikväll istället.

Ha en fin kväll!!

Några bilder på snygga spöken...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0