Julmys...

Nu ska jag prova att blogga från min nya mobil som jag införskaffade mig igår.
Hoppas det ska fungera okej i alla fall.
När man blivit så här till åren kommen så märker jag att det är en smula segare att lära sig nått nytt. :)
Det som förr var en enkel match har nu blivit ett flera dagars långt projekt.
Skumt! ;)

Igår följde jag och Hugo med Niclas till Sundsvall.
Vi hade stora planer på att shoppa klart de sista julklapparna.
Men det blev inte så många klappar handlade.
Det rätta inspirationen infann sig inte riktigt. :)
Men jag har ju lite tid på mig ännu, och tack gode Gud för Internet! :)

I onsdags putsade jag fönstren medan Fanny strök julgardinerna och hängde upp dem.
Jag har nog världens bästa tonårsdotter!!
Hon erbjöd sig själv till och med. <3
Idag har Pontus och Niclas satt upp fin belysning ute och fixat en adventsgran.
Julmys på hög nivå här hemma nu! :)

Ha en fin kväll alla...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0