Onsdag...

I måndags var det dags för jobb igen för mig och dagis för Hugo.
Ovant att kliva upp så tidigt på morgonen igen.
(Hugo har ju inte vart på dagis på två veckor innan i måndags.)
Men nu hoppas jag att vi haft feber klart för i år.

Igår skulle Pontus vara hos tandläkaren i Ljusdal klockan tio.
Så vid nio drog vi från byn och var hemma strax efter ett.
Passade på att uträtta lite ärenden när vi ändå var i farten.
Så nu har Hugo fått en sits till toastolen och jag hoppas han ska vilja träna bort blöjan nu. :) 
För på pottan tänker han då rakt inte gå. :-D 
Vi tog en fika med moster Ingela också, jättemysigt!!

Idag lufsar vi bara omkring här hemma och gör ingenting.
Man ska ha sånna dagar med. ;)


Vissa dagar är han mer lik pappa än andra..,








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0