Ändrade planer...

Det blev ändrade planer idag.
Har inte plockat ihop en enda pinal utomhus, men istället fick jag två skåp städade i köket, undervåningen städad och sängen renbäddad.
Så jag känner mig mycket nöjd i alla fall.
Klockan två var allt klart här hemma och jag hängde med Ankan och Lena på Wilmars där vi blev sittande i nästan en och en halv timma. :-)
Skönt att få komma hemifrån lite...
 
I morgon ska jag jobba på förmiddagen och Hugo få gå på dagis.
Han längtar så. :-)
Undrar just om vi får skrapa rutor på bilen.
Det snöade av och till på eftermiddagen idag, så risken finns.
Jag har i alla fall fått ändan ur vagnen och provat vinterkläderna på Hugo nu ikväll. Han kunde ha dem.
Jippie!
Nu är vi redo i alla fall.
Skönt att slippa slänga ut en hög med pengar på vinterkläder i början av vintern åtminstonel. :-)
 
Nu ska jag plocka ur tumlaren och sen invänta roomservice.
 
Ha en fin kväll!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0