Fredag...

Idag har jag och Hugo städat Hugos rum. 
Så nu är det hur fint som helst där inne ett tag igen. :-)
Hugo har tagit sig ett bad och jag passade på att vika lite tvätt, damma, dammsuga och torka lite golv här under tiden.
Blir inte så effektivt att städa samtidigt som man har en unge i badet, måste ju springa fram och tillbaka hela tiden och se så han inte drunknar.
Men nu var det gjort i alla fall. :-)

Nu väntar vi på att Fanny och Pontus ska komma hem från skolan och jag ska dra iväg på lite kvällsjobb.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0