Regn och rusk...

Jag glömde ju att berätta hur det gick med Hugos första övernattning.
Klockan 02.20 på natten så ringde Madde, då längtade Hugo efter mamma.
Så jag satte mig i bilen och hämtade hem min lilla skatt.
Men då berättade Madde att medan de väntade på mig så hade Hugo hunnit somna om, så nästa gång skulle hon inte ringa så snabbt. :-)
Och Hugo själv var jättenöjd med att han sovit hos Eddie en stund i alla fall. :-)

Idag regnar det ute igen så jag planerar en städdag här hemma.
Men först ska jag och Hugo mysa lite i soffan vi bestämt.
Och Fanny och Pontus vill väl sova ut först innan vi far igång med dammsugaren kan jag tänka. :-)





Hugo frågar så gott som varje dag om vi kan åka tillbaka till apan på Furuvik.
Jag hoppas på lite finare väder i slutet på sommaren. Kanske kan vi åka en sväng till dit i så fall. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0