Full fart...

Startade dagen klockan sex i morse.
Kvart över sju påbörjade vi resan mot Gävle och skyttetävling.
Kom hem strax före åtta nu ikväll och satte genast igång med att baka marängtårta.
Så nu står den i kylen och väntar till i morgon då vi ska fira Hugo som fyller tre år på måndag. :-)

Fötterna och huvudet är trött och jag planerar att krypa i säng alldeles snart.
Ska bara vika ihop tvätten först.

Gick för övrigt rätt bra för Pontus på skyttet idag medan Fanny hade en riktig skitdag.
Ibland är det upp och ibland är det ner...

God natt!! :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0