Skansen...









Nu är vi i huvudstaden och förlustar oss.
Idag har vi vart på skansen och kollat in alla häftiga djur där.
Hugo har vart superspeedad hela dagen och sprungit från grej till grej.
Jag tyckte också att det var kul att gå omkring där.
Tur med vädret hade vi också.
Vi har nyss ätit en supergod middag på hotellet och sen tog Fanny och Hugo ett dopp i hotellpoolen.
Mysigt värre!  💜 

Just nu sitter Niclas nere i baren och jag väntar på att Fanny ska duscha klart så jag kan smyga ner dit också. 😊🍹🍸
Ibland är livet bra härligt! 

I morgon ska Fanny tävla i Brommastafetten och det ska bli riktigt skoj att se på.
Håller tummarna för succé.  😁

God kväll hälsar jag från Scandic hotell i Upplands Väsby. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0