Besviken.se

Slutade klockan tio på jobbet ikväll.
Har under hela passet längtat hem då jag visste att Hugo förmodligen skulle vara vaken och att Niclas skulle ha gjort sin goda skagenröra som vi skulle äta på toast.
Det var i alla fall så det var bestämt när jag åkte till jobbet klockan ett idag. 
Kommer hem till ett dödstyst hus.
Båda ligger och sover. 
Ingen skagenröra i kylen.
Fy fasen vad besviken jag känner mig nu.
Och ensam...
Fy faan för slutet på detta år...vem tusan vill skåla in det nya året ensam. 
Nej du...nästa år ska baske mig bli annorlunda!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0