Friskluft...

Jag och Hugo har vart i slalombacken hela långa dagen.
Niclas var med en sväng han med. Men där drog skidorna så han åkte hem före oss.
Hugo var där i minst tre timmar men skrek ändå som en galning när vi skulle gå därifrån.
Fick muta honom med lördagsgodis för att få upp honom på sparken. 😊 

Nu i eftermiddag har vi mest tagit det lugnt och umgåtts.

Fanny har ju vart i Ludvika på Skyttetävling och presterat riktigt bra.
Hon kom inte med till finalen. Men jag är helt säker på att hon är jättenöjd ändå.
Skönt att det får gå riktigt bra ibland.
Det behövs för att hålla ångan uppe. :-) 

Hugo var i alla fall i högform nere i slalombacken . De hade teknikbana för skotrar där och Hugo skrek sig sig hes när han hejade på Lukas.
Han skänkte till och med en slant till Lukas så han kunde åka en omgång till. 😊 
- Här får du så du kan vinna. Så sa han när han lämnade fram sig tjuga.


Man blir riktigt seg efter en dag utomhus. 😊 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0