Seg...

Igår hade jag planerat att ha en lugn dag och ladda mina batterier ordentligt då jag är så inni-själens trött hela tiden.
Men så blev inte fallet. 
Sov uruselt på natten då Hugo vaknade på riktigt trotshumör vid halv tre och jag hade jättesvårt att somna om efter det.
Vid sju klev jag upp då Hugo ville ha sällskap...kände mig halvdöd...
Åkte upp till Wilmars vid tio och levererade vätskeersättning och dextrosol till Fanny för att motverka fler svimningsanfall.
(Fick hämta Fanny i fredags och åka in på hälsocentralen då hon tuppade av på jobbet. )
Åkte sen hem och målade ett lager till på altanen, klippte gräsmattan och plockade ihop inne.
Behöver jag meddela att jag inte är ett dugg piggare idag?  😕
 
 
Idag ska jag jobba ett kvällspass.
Känns riktigt skönt. 
Det var inte så dumt att få sova längre än till 05.15.  ☺
Har bara tre arbetsdagar den här veckan.
Så i helgen ska jag vara ledig.
Hoppas mycket på fint väder. 
Man vet ju aldrig! ☺
Nån gång måste ju sommaren komma igång tycker jag. ☺🌞
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0