Betygsöppethus...

Idag är det betygsöppethus på skolan.
Det betyder att skolan har öppet på kvällen och alla lärare finns på plats så vi kan gå dit med våra barn och få höra hur de ligger till betygsmässigt.
Jag tycker det är en riktigt bra idé att ha så.
Nu kan man ju enkelt få svar på sina funderingar som man hade vid utvecklingssamtalet.
Då får man ju träffa bara en lärare och det kan ju vara svårt för denne att svara på vad de andra lärarna menade.
Jag har dock inte riktigt listat ut hur jag ska dela upp mig på för vis.
Har ju två barn som går på hög.
 Ska kolla med dom om det är okej att syskonet lyssnar på omdömet eller om de vill gå en och en.
Inte lätt att vara ensam förälder ibland. 😊 

Ikväll tänkte vi fira Fanny lite mer eftersom hon ju smet iväg till SM på sin födelsedag.
Jag har gjort det enkelt för mig och köpt allt fikabröd denna gången.
Ibland får man prioritera bort saker när man känner att man inte är på topp.
Och alla får ju gofika i alla fall. 😊 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0