Dålig dag...

Första tävlingsdagen avklarad och det blev en riktig skitdag för Fanny.
Inget stämde.
Men som en liten "tröst" så gick det inte riktigt bra för någon.
Får bli nya tag i morgon. 😊 

Fanny skjuter knä...


Hugo är febrig och fryser fast solen skiner...

Efter tävlingarna var Fanny, Hugo och jag iväg in på Strömsund och hamnade mitt i nån marknad.
Hugo köpte sig en bil, Fanny en present till nya lillebror och sen fick det bli Thai-mat till lunch.
Mumsigt värre!! 🍲 🚗 🎁 

Nu ikväll har vi vart in en sväng igen och ätit middag tillsammans med Daniel och Hilde .
Jättemysigt !! 💕 

Vi passade på att besöka Ica-affären också.
Där införskaffades Alvedon och nässpray till Hugo.
Nu sover han gott och jag hoppas han får en lugn natt. 

Fanny och Hugo var till lekparken här på campingen en sväng.
Det tyckte Hugo var riktigt roligt.
Fast energin inte är på topp.




I morgon ska det spöregna hela dagen.
Jag har inte riktigt räknat ut hur det ska lösa sig med Hugo under tävlingarna då.
Han har ju himla svårt att sitta tyst på skjutvallen och utomhus vill vi nog inte vara.
Får komma på nått bra. 😊 
Kanske kan jag hitta ström någonstans så han kan se på film.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0