Babbel...

Den här veckan har jag haft en tung arbetsvecka och jag känner själv att jag inte är riktigt på topp  just nu.
I fredags hade jag min enda lediga dag för veckan.
Idag jobbar jag delad tur och är just nu hemma på timmar.
Klockan 14.30 går jag på kvällsskiftet.
Håller tummarna för en någorlunda lugn kväll i alla fall.  😄

Hugo är uppe hos farmor idag då Niclas och Adam håller på att skruva med gammelvolvon.
Xc90:in är fortfarande på verkstaden och förhoppningsvis blir den klar på tisdag då det är den enda lediga veckodagen jag har till veckan. 
Vore ju bra om jag fick nya den då.

Fanny är uppe i Umeå och tävlar i helgen.
Hon har hög feber och känner sig inte alls på topp hon heller. 
Hoppas hon piggar på sig snart.
Pontus kommer hem från sin pappa idag så då blir ordningen återställd här hemma igen.  😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0