Städryck...

Nu är snart en hel arbetsvecka till ända igen.
Igår hade jag och Pontus ett städryck på eftermiddagen.
Först hjälptes vi åt att spola rent trädgårdsplattorna och infarten till garaget från ogräs med hjälp av högtryckstvätten. Sen krattade Pontus upp det bortspolade ogräset och jag körde upp strängarna med gräsklipp från dagen innan med gräsklipparen.
När jag kom in putsade jag fönstren på nedervåningen och dammsög och torkade golven.
Innan dagen var slut hade jag hunnit ta reda på en tvätt och städat både badrum och kök.
Somnade sedan helt utslagen klockan 19.30 och vaknade pigg som en mört klockan 02.00 i morse. 😀



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0