Helgen...

Hugo blir sämre ju närmare kvällen/natten vi kommer.
Nu är febern uppe i över 39 grader igen och han hostar så himla illa.
Han har ont i både hals och mage efter allt hostande.
Stackars liten.  ❤
För en stund sedan blev han sugen på att bada. Så det har han gjort en stund...men efter det fick han frossa så han skakade. 
Nu har han precis fått i sig drygt en halv våffla och ligger i soffan.
Håller tummar och tår för att han ska vara piggare i morgon.  
 
 
Fanny har skjutit två testtävlingar i Strömsund idag.
Den första gick riktigt dåligt, kanske var det till och med säsonssämsta. 
Men den andra gick bättre och hon var i alla fall ganska nöjd.
Felicia som hade tävlingspremiär i stå-skytte sköt suveränt båda tävlingarna. 
Personbästa i sista.
Jihoo!!! 🏆
 
 
 
Den här veckan ska Felicia vara uppe i Strömsund på skytteläger.
Hoppas hon får minst lika kul som Fanny hade de år hon var där på lägret. 😊
 
Pontus blev kvar här hemma i helgen fast det egentligen var pappahelg. 
Lillebror i Edsbyn hade fått magsjuka och det vill vi inte dra hem hit. 😨
Som tur var så hade Emil blivit frisk igen så Pontus har sovit där i natt.
Det har visat sig vara ett riktigt radarpar det där. 
Dom har alltid jätteskoj!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0