Torsdag...


Idag har jag en ledig dag.
Känns inte så dumt alls kan jag säga. 😊
Jag och Hugo har passat Meja en liten stund nu på förmiddagen och sen har vi vart ute och lekt i snön. 
Nu sitter vi i soffan och tittar på Draktränaren 2 för hundrade gången. 😁
Hugo älskar verkligen den filmen. 
Han kan nog hela filmen utantill nu. 📹🎬🎥📺

I morgon sätter jag igång med mitt helgskift. 
Felicia ska ta hand om Hugo hela helgen.
Det är tur att jag har henne.
Hon slösar hela sin helg på att ta hand om sin kusin. 
Sover här hos oss gör hon också.
Lycko mig! 
Och tusen tack till Isa!!!
💜💛💚

Mosters sötnos...

Igår kväll hade jag hand om luftgevärsskyttet.
Fullt ös var det där.
Men roligt att det kommer så många barn. 😊
Hade Felicia där som hjälpte till med skruvningen.
Tur var det...för jag har ingen aning om hur man gör. ☺
Hans fick pumpa tuber på löpande band. 😀






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0