Ett varv runt...

Igår skjutsade jag iväg Fanny och Daniel till tåget.
De är nere i Kristianstad och skjuter korthålls-SM.
Daniel tog sig vidare till final idag och slutade femma.
För Fanny gick det inte särskilt bra alls. Hon fick problem i knä då hon hela tiden fick sendrag under foten och inte kunde sitta som hon ville.
Ingen finalskjutning för henne idag...

Idag har jag, Niclas och Hugo vart nere till Ljusdal och inhandlat nya skor på rean.
Jag har testat mina nya skor i elljusspåret i eftermiddag.
Det var första gången sen högstadiet som jag gick runt där.
Var precis så jobbiga uppförsbackar som jag mindes!!!
Men nu är det gjort i alla fall. 😃

Blev en kort fisketur nu ikväll...Hugo fick en miniliten abborre.
Hugo och mamma älskar att leka med snapchats filter. 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0