Ledighet...

Vilken rolig vecka det här har vart också!
Vi har badat och solat så mycket vi bara orkat.
På måndagen fick Hugo sova hos farmor och bonusfarfar.
Han jublade i telefonen när han ringde hem och frågade om han fick sova där och jag sa Ja. 😃
Jag och Fanny hängde med Lena och Evelina till Majas Café i Regnsjö. Hur mysigt som helst!
Stekande sol, gofika och massor med fina saker att kika på.
På tisdagen åt Madde och Leif med familjer och mamma tacos här hemma hos mig. Barnen var till Lottaboden på grillkväll.
Jag och Emil busade och han skrattade så gott att jag var glad hela kvällen sen bara jag tänkte på hur glad han var. 😁
På onsdagen for Julia, Emil, jag och Hugo till Hamra och solade och badade med Linda och Ville vid näset.
Trevligt som bara den!
På kvällen grillade jag och barnen tillsammans med Lena och Evelina.
Vi blev bjudna på Frappe....mycket gott tyckte till och med jag som inte dricker kaffe i vanliga fall. 😄
Idag har Hugo vart uppe på Nickelvallen och sprungit terrängbana.
Han sprang så svetten rann. Men hur kul som helst hade han! 😄

Hugo njuter av hamburgare på Lottaboden. Finklädd med slips, solglasögon och stort pråligt guldhalsband. Han har klistrat fast fina, vita stenar på kepsen. 😄
Go och glad och lite spänd inför kvällens terränglöpning på Nickelvallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0