Utbildning...

En skön helg har passerat.
Fest med glada vänner i lördags och häng i solen här hemma i söndags.
På söndagseftermiddagen kom snällaste grannen Johnny och körde med trimmern runt hela min tomt.
Blev så jäkla fint!!
Jag krattade och Hugo körde bort gräset med sin skottkärra. 
Teamwork på hög nivå var det. 😁
Har dock lite gräs kvar att kratta ihop och köra iväg innan det är helt klart.
Det ska jag försöka hinna med efter jobbet idag hade jag tänkt.

Idag ska jag vara i Ljusdal hela långa dagen på utbildning. 
Ska bli riktigt kul och skönt sen att ha lite koll på de två krångligaste programmen i datan i alla fall. 😊

Hugos fina bonnbränna som inte syns lika bra på bild som den gör i verkligheten. 😁🐞

I söndags byggde jag en koja åt Hugo ute. Den låg han och tittade på film i hela förmiddagen.
Han hade pyntat den med ballonger och en garntomte såg jag när jag skulle packa ihop den på kvällen.
Hur mysigt som helst. 😀🌞😂




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0