Skärtorsdag...

Jaha...då sitter jag på busstationen i Ytterhogdal och väntar på att Fanny ska anlända. ☺
Ska bli jätteskönt att få samla hela familjen i några dagar.
Fanny och Pontus far ju till sin far i London eftermiddag men kommer tillbaka på söndag.
Sen blir det en veckas påsklov ihop.
Ljuvligt!
Jag ska göra två dagars jobb på påsklovet. Men resten av tiden ska jag spendera med barnen. ❤


Idag är det skärtorsdag och Hugo har gått påskkärring med dagis på Furugården.
Sötast av dom alla såklart. 😆



Just nu sitter Hugo hemma och väntar på att Fanny ska komma hem så han får ge henne lite födelsedagspresenter. 😁

Pontus har vart på friluftsdag med skolan idag.
Fiske på kyrkbytjärn.
Inte ett enda napp hade han fått...Men kul hade det vart i alla fall. ☺🎣🐟


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0