Fest och hägg...

Igår var jag på 70-tals fest med min förra arbetsgrupp.
Å va roligt det var och va fina alla blev i sina färgglada kläder. 😀



Idag är planen att jag bara ska lata mig och 
ladda batterierna för en ny arbetsvecka. 😊
Lite solsken har vi faktiskt idag också. Var riktigt länge sedan vi såg solen sist så det skadar verkligen inte. 🌝🌞
Ser nu att våran hägg är mycket nära att börja blomma.
Jag älskar doften av hägg!!
🌼🌻🌸

Idag är det morsdag och jag har blivit firad av min goa familj nu på morgonen.
Fick nya getingfångare då min gamla blåste sönder förra veckan.
Sen fick jag en fin duk som Hugo sytt alldeles själv. 😍
I eftermiddag ska vi grilla.
Mumsigt!!! 🍖🍗

Har pratat med Fanny nu på förmiddagen och nu måste jag säga att jag saknar henne jättemycket. 
Ska bli så mysigt när hon kommer hem den 9:e. ❤💗💖






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0