Äntligen...

Idag har jag vart flitig som tusan och tänker nu skryta järnet om det.
Så om du som jag hatar att läsa om alla andra fröken duktig så ska du sluta läsa nu. 😁

Jag vaknade strax före sju och kände mig ovanligt pigg.
Startade dagen med att stryka och byta gardinerna i vardagsrummet.
Tog en sväng till Norrgårn vid lunch och pallade klart Leif och Julias ved tillsammans med Madde.
Skaffade mig ett par rejäla blåmärken som vanligt. 😂
Har sen dammat, dammsugit och och torkat golven i varenda vrå i huset. Bakom soffan och noga under sängar och annat krafs.
Känns underbart rent och fräscht!!!
Det var längesedan jag gjorde en sånt storröj så det behövdes verkligen!
Innan mörkret började krypa på så har jag och Pontus klippt gräsmattan också.
Nu ska jag hoppa i duschen och sen väntar min varma och sköna säng. 😊

Färdig pallat för den här gången...
Hugo har åldrats en smula på sistone...😂😂😂


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0