Glad Påsk...

Nu har Hugo kommit hem från Jokkmokk och ordningen är återställd här hemma. 😁

Fanny hämtade jag i Ytterhogdal i onsdagskväll så nu kan påskfirande börja. 👍🐣
Pontus har stuckit till Doasen för att fira påsken med Emil och hans familj. Dom cyklade hela långa milen dit igår eftermiddag. Bra jobbat! 😍

I eftermiddag ska vi och Leif och Emil grilla här och spela lite spel.
Ska bli jätte mysigt!
Jag har strävat på nu på förmiddagen och fixat grillsallad och tzatziki. 
Nu latar jag mig i soffan en stund medan Hugo ser på film. Trolls för 1000:e gången. 😃

Igår var dagis på jobbet och gick påskkärring.  Hugo var med och var hur söt som helst. 😍

Hugo har fått en riktigt spännande present av moster Ingela med familj. Ett stenblock med en fossil i som man ska hacka fram. Blir jättefint på golvet av den! 😝😁
Världens gulligaste påskkärring! 😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0