Överraskningarnas vecka...

Förra söndagen gjorde jag och Hugo en spontanresa till Jokkmokk.

Jag packade sent på lördag kväll och före sju på söndag morgon så for vi iväg mot Jokkmokk.
Blev en glad överraskning för Niclas. 😁

Vi hade kanonväder alla dagar vi var där. Jag och Hugo hängde vid poolen på campingen i två hela dagar.
25 grader varmt och strålande sol. 🌞

Varje morgon promenerade jag och Hugo runt sjön vid hotellet.
Fanns en massa skoj att kika på efter den vägen.
Vi hittade ett hus med massa mossa på, där är Hugo 100% säker på att Tomten bor. 😎

På torsdagen åkte vi hem igen tillsammans med Niclas. 

I fredags var jag och mina syskon ute på en överraskningsresa med mamma.
Vi var till Dalhalla och såg Stiftelsen och Takida. 
Riktigt roligt var det!
Kom hem halv fyra på morgonen och bar lagom slö på lördagen sen.

I söndags var jag, Niclas och Hugo till Smedjebacken och hälsade på Gun och Börje i nya lägenheten.
Vi hade inte talat om innan att vi skulle komma så det blev en glad överraskning där med. 😊
Roligt att få träffa dem och planen är att vi snart ses igen. ❤



Poolhäng...
Myser på bryggan vid hotellet efter morgonpromenaden...
På same-museum...
Tomtens hus?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0