Julstök...

Julen närmar sig med stormsteg och jag är inte riktigt klar med allt ännu.
Men jag är säker på att jag kommer hinna allt det här året också.
Idag har jag bakat en sort kakor och lagt in sillen och igår städade jag och Hugo här hemma. 
Det var lagom att göra denna helg tycker jag.
Jag måste prioritera att vila också. Det är nått som jag lovat mig själv att bli bättre på.
Har en längre tid känt att hjärtat slår dubbelslag titt som tätt och för ett tag sen fick jag en riktig ångestattack igen.
Känns som om kroppen försöker säga mig något och att det börjar bli dags att lyssna!

I fredags på jobbet kom en av personalen och gav mig två lådor med hembakade kakor.
Hon tycker att jag är en klippa och ville ge mig något. 
Eftersom jag jobbar så mycket så gissade hon att jag inte hunnit baka till jul.
Jag kan inte i ord beskriva hur glad och tacksam jag är!
Nu slipper jag den stressen i alla fall.
Jag kunde baka idag för att jag var sugen på det, inte för att jag måste!
Tusen tack säger jag igen! ❤

Idag har jag och grabbarna vart till mormor och lämnat present och fikat.
Hon fyller ju 60år i morgon! 🎂🥂🌸


Hugo har gjort detta fina örngott till mig på kyrkis.  😍


Denna fick jag förra helgen. "I love you" står det. 💕


Mina kaklådor som jag fick i present! 🤗🌸








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0