Äntligen nått nytt här...

Det har verkligen vart torka här på bloggen i några veckor.

Jag kan inte riktigt hitta motivationen att skriva och då är det liksom lika bra att låta bli.
Jag och Hugo har vart sjuk i omgångar i hur många veckor som helst nu känns det som.
Vi blir inte riktigt sjuka utan hostar och snorar av och till hela tiden.
Mycket irriterande!
Men nu har vi bestämt oss för att bara vila den här helgen och sen vara friska som nötkärnor på måndag. 😀👍

Idag har vi gjort en snabb tripp till Ljusdal för att besöka apoteket och vi passade då på att köpa lite lego till Hugo så han ska ha något att roa sig med i helgen. 😊
Han är riktigt duktig på att bygga och tycker det är hur kul som helst.
Blir en given julklapp i år.

Apropå julklappar så har jag inte inhandlat en enda än.
Jag fattar inte att jag alltid måste vara så sent ute.
Vet att jag kommer stressa ihjäl på slutet detta året också...har kanske blivit lite av en tradition. 😁
Men jag borde sätta mig ner och försöka lista ut vad jag ska köpa åtminstone.
Kanske i morgon... 😂

Pontus är med sin pappa i Falun idag och kör radiobils-tävling. Håller tummarna för att det går bra.
Får väl höra senare ikväll hur allt gått.
Det är så himla roligt att han hittat något som intresserar honom. 🚗
Riktigt duktig är han också om jag förstått saken rätt. 

Hugo tar lunchpaus på vägen till Jokkmokk sist...
I badhuset i Jokkmokk...
Kvikkjokk...
Läskiga Hugo på halloween...
Hugo tar en powernap på väg till Ljusdal idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0