Tadaaaa...

Nu blev du chockad va? 😁
Efter total bloggtorka i flera mĂ„nader sĂ„ kom jag pĂ„ att jag kanske skulle slĂ€nga ihop ett inlĂ€gg bara sĂ„dĂ€r.
Jag ser ju att jag har nĂ„gra tappra följare som fortfarande kikar in och lĂ€ser hĂ€r. 😍

Jag vÀntar och lÀngtar sÄ himla mycket efter vÄren.
IgĂ„r var jag och Madde ute med barnen i flera timmar och njöt av solen, grillade korv och lekte i snön.
Det droppade frÄn taken och vÄrfÄglar hördes frÄn alla hÄll.
Äntligen Ă€r vi pĂ„ vĂ€g mot ljusare tider. 🌞
Jag har haft sötaste brorsonen Emil hos mig frĂ„n igĂ„r förmiddag till pĂ„ förmiddagen idag. 
Det har vart fullt ös hela tiden. Kul!
Det enda minuset den hÀr helgen Àr att jag lyckades halka i trappan i fredags och Àr nu typ lam i vÀnster arm och har ont i vartenda revben.
Det som inte dödar det hĂ€rdar...sĂ€ger dom! đŸ˜ŁđŸ€ąâ˜ 
Tur det finns vĂ€rktabletter.
En riktigt mysig helg har det vart i alla fall.
Ser fram emot fler helger i solens tecken! â€đŸŒŽđŸŒž








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag Àr en glad tjej frÄn HÀlsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska pÄ ett korttidsboende för gamla. PÄ min lediga tid umgÄs jag med familjen och tar hand om huset. LÀser mycket om jag hinner...




RSS 2.0