Grattis Pontus!!

I dag är det Pontus födelsedag och vi har firat hela dagen känns det som :)
Började morgonen med att jag och Fanny smög in i sovrummet med en bricka med frukost och levandeljus på. Paket och skönsjungande familjemedlemmar måste ju ha gjort morgonen så underbar som den kan bli för honom. Vilken start på dagen. :D
Han sken som en sol när han öppnat sina presenter och knallade glad i hågen till friidrottsdagen på skolan.
När han kom hem har folk avlöst varandra i timmarna tre och han har precis berättat att han fått allt han önskat sig.
Det är inte dåligt det!!
Det har mumsats korv med bröd, smörgåstårta och marängsviss till maten sprutade ur öronen på gästerna.
Men det är väl så det ska vara. :)
Nu väntar vi på att Fanny ska komma hem från fotbollsträningen med en hungrig Lena och en hungrig Evelina med sig.
De ska också få kalasa på tårta innan de åker hem. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0