Molly!

Jaha...då har vi söndag igen då..så snabbt gick den här helgen förbi.
Igår var Cissi och Fredric här och hälsade på...var så himla trevligt att få besök av dom. Det borde ni göra oftare Cissi...alltså besöka oss. =)
Senare på kvällen så gick jag, Niclas och Pontus ut till Leif och Mia...där drack vi en liten drink och spelade golf och bowling på deras Wii spel...jätte skoj...för jag vann båda gångerna...hehe! Pontus testade att spela bowling han med...jag tror han gjorde sex strikes! =P
Mamma gjorde ingen! =/

Idag har vi vart till Ljusdal och kolla på släktens nytillskott...lilla Molly!!!
Så himla gullig!!!!
Infogar självklart en idolbild på henne med. =P
Här har ni henne...gullig som bara den...i en klänning som Fanny hade när hon var liten beis. =)


Nu på eftermiddagen så åt vi vår middag på SOS-grillen...alldeles för lättsamt att äta skräpmat när man har det såhär nära...inte bra! =/
Men gott var de i alla fall...

Nej...nu vill sambon spela lite Fia på nätet...så det är väl bäst jag avslutar då....=)



Kommentarer
Postat av: cecilia

jaa det måste vi verkligen, men ni får ju gärna hälsa på här också ;) Kram

2008-08-31 @ 20:48:15
Postat av: Linda

så söt så söt! =)

2008-09-01 @ 14:34:21
URL: http://lindaalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0