Buspalatset...

Igår åkte jag, Madde och Ingela med familjer på buspalatset i Bollnäs och lät barnen röja loss.
Dom hade hur kul som helst och lekte till svetten rann. :)
Kusin Susanne mötte upp oss där med sina barn med så fick vi en chans att träffa henne lite också. Mycket trevligt!
Efter allt busande så for vi till Max och mumsade hamburgare. Mycket uppskattat.
Innan hemfärd var vi in till Mobackes och inhandlade lite nya fiskar och några växter.
Så när vi kom hem sen så städade vi ur hela akvariet och släppte i våra nya fina fiskar.
Blev så fint som allra helst nu. :)


Idag hade vi lite planer på att åka på trav i Bollnäs.
Men det är alldeles mulet ute och regnar så då valde vi att ställa in det istället för att stå ute i regnet och frysa.
Fanny är fortfarande lite hängig och det vore ju trist om hon skulle bli sämre igen så hon inte kan åka med på sånglägret nästa vecka.
Och så himla viktigt är ju inte travet...inte för mig i alla fall.

Nu ska jag smyga in i köket och se om det finns nått gott att stoppa i sig till frukost.

Ha en bra dag!!!


PS Måste slänga in ett klagomål på buspalatset i Bollnäs också.
Personalen var inte trevliga alls och som en extra bonus så hittade Ingela en glasbit i "bebisavdelningen".
Och när jag visade den till personalen så sa de bara:
-ja nån måste ha fått med den på sina strumpor...
Ingen gick för att kolla om det fanns fler glasbitar där. :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0