Sola och bada...

Nu har sommaren äntligen kommit!!!!

Igår låg jag och barnen nere vid Doasen i flera timmar och stekte. Skönt som bara den.
Barnen badade men det såg inte ut som om vattnet var sådär superskönt. :)
Idag planerar vi att åka iväg till brännsjön tillsammans med Linda och Ville...ska bli riktigt mysigt det med. :)

Igår bjöd vi hit Linda, Ronald och Ville på lite grillat och en smaskig efterrätt...trevligt som bara den.
Lärde till och med Linda hur lustig man blir efter att man hoppat på studsmattan.
Det är nämligen så att efter att man hoppat en stund på studsmattan så kan man inte hoppa när man kliver av och inte har svikt under fötterna. Hur skumt som helst!!
Spelar ingen roll hur man än försöker så kommer man bara en liiiiten bit över marken...fast man egentligen borde kunna hoppa lika som annars....varför blir det så??
Kul hade vi åt det i alla fall...

Nu ska jag leta fram lite frukost då det är alldeles tomt i magen efter natten.

Ha en bra dag i solen alla!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0