Penn-testet!!




När jag stog i duschen för en stund sedan så kom jag ihåg en liten episod från min ungdom.
Kan möjligen ha gått i sjuan kanske och jag och en kompis hade läst i en tjej tidning (möjligen OKEJ) att om man kunde klämma fast mer än EN penna under sitt bröst, och få den att sitta kvar, så hade man hängbröst!!!
Jag har ingen aning om vem som hade skrivit den artikeln och heller inte om den var vetenskapligt grundad, (vilket jag verkligen inte hoppas att den var) men det var liksom normen man skulle gå efter.
Jag och min kompis letade i alla fall snabbt fram en penna och provade båda två. Ingen penna fastnade under våra små knoppar till bröst och vi kände oss mycket nöjda med resultatet.
Dock minns jag hur vi då och där satt och funderade på hur bröst egentligen kunde bli så hängiga att man fick plats med till och med TVÅ pennor under.
Hmpf...idag skulle jag förmodligen få plats med hela jäkla pennskrinet om det behövdes. :P
Men då tyckte vi det lät så otroligt osannolikt
Och jag vill minnas att vi gjorde narr och skrattade gott åt hur brösten kunde se ut i så fall.
Tänk om vi visste då vad vi vet idag. :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0