Vik hädan elaka baciller...

Nope, blev ingen lugn natt nu heller. Hugo vaknade varje gång han hostade och fick panik.
Så det blev inte så många timmar sömn för någon av oss.

Idag har vi vart till Hudik då Fanny skulle till tandläkaren och jag behövde hämta ut mediciner åt både Pontus och Hugo.
När vi kom hem hade Hugo 39 grader i feber igen.
Min stackars lilla bebis.
Han har ätit nästan ingenting idag och nu för en stund sedan kräktes han ner både sig själv och sängen.
Det skulle inte göra något om han fick vara riktigt frisk ett tag nu...

En feber rosig liten kille...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0