Lördag...

Lördag och jag har ledig helg.
Känns riktigt skönt ska jag säga.
Jag har inte gjort så himla mycket idag. Kollat igenom de julklappar jag köpt och tror faktiskt att jag har skaplig koll på läget nu.
Har kompletterat med lite från nätet.
Så nu har jag nån klapp kvar till Fanny. Och sen klappen som ska börja på E. Men det finns ju tid kvar att ordna det med.
Den här veckan är jag ledig måndag och tisdag och sen ska jag jobba resten.
Är både jobb och utbildning som står på schemat denna veckan.
Hoppas på en lugnare vecka till veckan. :)


Ha en fin kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0