Nordiska. ..

Ny vecka, nya möjligheter...

Ja då var det måndag igen och jag ser fram emot en ganska lugn vecka tror jag.
Har jobbat ett pass idag och ska jobba ett pass på torsdag också.
Men de andra dagarna är jag ledig.
I morgon ska jag köra Fanny, Daniel och Evelina till Borlänge.
Därifrån åker de vidare till Strömstad för lite träningsläger och sedan vidare till Norge för att tävla i Nordiska mästerskapen i 6,5 skytte.
Spännande!!

På onsdag ska jag ha en lååång dejt med Sara och på fredag är jag på resande fot och hoppas på en dejt med syster Ingela.
Till helgen ska jag och mina syskon träffas och umgås hos mamma. 
Det ska bli riktigt roligt. 😊

Fina Fanny som sköt hur bra som helst i söndags. 😊

Idag har jag plockat bort alla döda tomatplantor från altanen och skurat av fönsterbrädorna.
Tänk att det snart är dags att ställa iordning för vintern där.
Undrar när det är dags att plocka in pelargonerna från altanen?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0