Friskluft...

Nu är julen över för detta året med. 

En lugn och skön jul har vi haft. 
Vi firade julafton uppe hos lillebror och Julia.
En jättemysig dagen massa god mat och trevligt sällskap.
Igår kom Gun och Börje hit och åt julmat och bytte julklappar.
Idag har Fanny och Pontus åkt till sin pappa för att fira jul.
Jag, Niclas och Hugo har vart slalombacken i drygt två timmar och åkte kälke och grillat korv.
Lill Olav med familj kom också dit och myste med oss. 
En riktigt skön dag i friska luften. 

I morgon ska jag börja jobba igen efter julledigheten. 
Känns faktiskt ganska skönt att få ordning på vardagen igen. ❤
Extra lyxigt kommer det vara att inte behöva åka upp med Hugo till dagis på morgonen.
Han kommer ju att få hänga med pappa nu när han är ledig.

Hugo har skrivit en lapp med namnen på några av de som skulle vara med på julafton...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0