Sommar och sol...

Det blev inte enbart vila igår.
Jag passade på att klippa så gott som hela gräsmattan när det ändå var uppehåll.
Pontus hjälpte mig med den sista svängen.  💖

På kvällen fick Pontus ta sig en sväng i rallybilen  som Niclas hade med sig hem.
Han tyckte det var riktigt skoj.
Hugo hade visat fått åkt en repa i fredags.
Kul att jag har så tuffa barn. 😄


Idag har jag jobbat fram till tre och sedan har jag och grabbarna njutit ute i solen.
Nice!
Hoppas på många soliga dagar efter detta.
🌞🌼
Har hängt ut en tvätt nu ikväll och hoppas på att den ska få hänga sig torr där ute.
Har en till tvätt på gång i tvättmaskinen som jag också tänkte slänga ut på strecket innan jag somnar.

Hugo har fått flera påsar med leksaker och annat smått och gott av våra grannar som är i flyttartagen.
Han är så himla lycklig för alla nya saker och har knappt tid att lägga sig på kvällarna.  😄





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0