Första dagen...

I onsdags var det den stora dagen...dagen då Hugo började i förskoleklass!

Han var så himla nervös dagen innan och hade både svårt att somna och sov sen oroligt hela natten.

Han var pirrig som bara den på morgonen och försäkrade sig flera gånger om att jag verkligen skulle stanna kvar hela tiden med honom.
Men bara han väl hade kommit in i klassrummet så släppte det mesta och efter en timma så kunde jag gå hem. 🙂
På torsdagen var han skolproffs! 😁
Nästa vecka ska de gå ut i skol-skogen och det ser han verkligen fram emot!


På väg med nya ryggan på...
Pirrig...
Storebror och lillebror på väg till årets första skoldag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0