Första snön...

Jaha då var den här härliga tiden här igen då...vintertiden!

Den här veckan har den första snön trillat ner och kylan biter i kinderna när man är utomhus.
Jag vet inte vad jag tycker om vintern egentligen...mysigt på ett vis med snö och friskluft...men drygt med isiga bilrutor och massa skottning.
Myggfritt är det i alla fall. 😀

Hugo har vart lite krasslig i helgen och nu är det jag som känner mig lite hängig.
Har ont i halsen och fryser som en hund.
Hoppas verkligen att jag är mirakulöst pigg till fredag då det är tänkt att vi ska åka upp till Jokkmokk.
Hela familjen far upp till Niclas denna gång. 
Även Madde med familj hänger på.
Ska bli kul!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0