Koja...

Igår levererades det nya möbler till mitt jobb.

Vaktmästaren kom förbi mitt kontor med två super-stora kartonger som jag bad om att få.
Nu har Hugo byggt en stor koja som han ska sova i till natten. 😁
Vi har bäddat i hans madrass och täcke så han kommer ligga hur bekvämt som helst.
Vi får väl se hur länge han kommer bli kvar där i. ☺

Tänk att det är med dom enkla sakerna som han har som roligast. 
Det skulle man tänka på oftare...

Igår eftermiddag var Madde, Leif och mamma plus deras familjer här och grillade.
Tänk va lyckligt lottad jag är ändå.
Känner jag mig lite ensam så behöver jag bara säga att grillen är tänd hos mig och vips så har jag 11 personer som jag tycker om och som tycker om mig här . ❤
Inte alla som har sån tur...

Hugo, Eddie och Meja leker i kojan...
Bäddat för mys...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0