Sjukdag med dåligt samvete...

I natt fick Hugo plötsligt hosta. Han var slemmig som tusan och fick ont i bröstet av allt hostande.

När vi sedan vaknade efter några timmars orolig sömn så var han snorig och hade lite feber.
Blev inget fritids idag.
Hugo fick följa med till jobbet i några timmar så jag fick styra upp helgen. Sen jobbade jag hemifrån medan Hugo slöade i soffan.
Det är inte så lätt att vara ensam så ofta som jag är. 
Kändes inte riktigt okej att ta med Hugo till jobbet i morse när han inte var pigg. 
Hade riktigt dåligt samvete för detta. 
Men han pysslade på vid skrivbordet och använde upp typ 300 meter tejp. 
Kompenserade honom med mysfrukost framför Tv:n när vi kom hem.

När min arbetstid var över så åkte jag och Hugo till mormor och hämtade jordgubbsplantor som vi har planterat tillsammans. 
Nu hoppas vi på många och goda jordgubbar till sommaren. 🍓




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0