Tidig morgon i hallonskogen...

Klockan åtta i morse var jag och Hugo redan ute bland hallonsnåren i storskogen.

Det är otroligt skönt att strosa omkring i skogen tidigt på morgonen.
Vi fick ihop ca 5dl hallon innan Hugo hade tröttnat och ville åka hem. 😁

På vägen hem svängde vi in till Brynsågen och spanade omkring lite.
Hugo är lite nyfiken på hur den fungerar. Har vi tur så startar dom upp den nästa sommar.
Då ska vi vara på plats!

I eftermiddag har vi bakat en blåbärspaj på blåbären som vi plockade igår.
Hugo bjöd Julia, Leif och Emil på paj.
Smaskigt som tusan blev det.
Jag har slutat av golven och tvättat upp all tvätt.
Nu är vi redo för en ny vecka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0