Min första...


mmm...dan innan julafton gjorde jag min allra första slipsknut!
Den vart kanske inte perfekt...men jag gjorde en i alla fall. Och det var svårare än jag hade trott.
Fick först googla till jag hittade en sida där man med bilder och skrivna förklaringar tog en igenom slipsknutskonsten steg för steg. Och ändå fick jag börja om fler än en gång!! =P
Det var lille Pontus som skulle ha vitskjorta och slips...sååå stilig så.
Nu verkar det som alla glömt att ta bild på honom....kanske kan Ingela ha en bild i sin kamera...ska försöka fixa fram en i alla fall.
Fanny hade en ny fin klänning och julsnöre i håret....söta som tusan båda två! =)

Jag ringde och pratade med Fanny i telefonen för en stund sedan. Är lämpligt nu när hon har egen telefon.
För att det inte ska bli orättvist så brukar jag fråga om Pontus vill prata också...vilket han mycket sällan vill. Hehe!
Idag ropade han som svar när Fanny frågade om han ville prata med mamma.
- absolut inte....jag pratar med henne i morgon!!! Haha! Så var det med de!

Nej...nu ska jag mumsa lite popcorn och sedan är det dags förskönhetssömnen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Marie

Hej alla! Jag är en glad tjej från Hälsingland! Bor i ett hus med min sambo och tre goa barn. Jobbar 100% som undersköterska på ett korttidsboende för gamla. På min lediga tid umgås jag med familjen och tar hand om huset. Läser mycket om jag hinner...




RSS 2.0